Thursday, July 9, 2009

Our 'Lovely' Dog

My sister was complaining to me about my dog, Leon, agreeing with me that we should one day call up One FM for their 'Beh Tahan' session to shout our lungs out about our frustration toward our 'lovely' dog.

"我真的是beh tahan 我家的狗.哪里有人养狗养到像我酱的?人家养狗我养狗.养到一只酱'wat tat'和'yuk xun'的狗.我帮它冲凉hor,它很喜欢喷水给我,弄到我全身湿透,而且那些水是SUPER臭的!!不用紧,他很爱找垃圾来吃,不管喂它多少,它都不会饱,还是会去找垃圾吃.昨天它去吃榴槤,不吃榴槤肉,跑去吃榴槤壳...不是吃,而是用吞的!之后又消化不到,就吐出来...不但如此,还要在刚买回来的菜.........................
小便!!!!!!我真的不知道我养的是什么狗,我真的是
BEH TAHAN 啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

打去电台的话,一定会爆几百盏灯!!真的是一只超级受不了的臭狗...有时还有个冲动想把大门开大大,好让他远走高飞,久久都不回...难怪我看Marley & Me 时有点看不下去, 就好像在看着自己的狗一样,那么吐血...

当然它始终是我的爱犬,再怎样坏都好,叫我怎么舍得不要它呢...

妹妹,再忍多一下就可以了...到了台湾,你就不必再对着这只臭狗大喊大叫.须要大喊大叫人的可是我呢...你不在的话...

哎...只好打给One FM 诉苦吧...

2 comments:

Unknown said...

haha~ weird dog ...eat durian's skin~haha~ like to eat durian as his master ..haha~ the more smelly the more he likes!
same as terence's dog, the dog go and eat cooking oil! haha~

happy beh-tahan-ing !

bobo said...

Yes, I will continue to beh tahan my dog..and I think Marley & Me this movie should be banned for all dogs to watch..if not I can't imagine if my dog imitate Marley..I think call to complain also no use!